facebook youtube

Uplay csatlakozási hiba

Uplay nem tud csatlakozni az internethez hibaüzenetnél az alábbi lépést kell végrehajtani:

1. Microsoft Fix it telepítése innen.

2. Ellenőrizze a csatlakozást

 

Amennyiben a Microsoft Fix it nem oldotta meg a problémát az alábbi lépéseket kell végrehajtani:

1. Először el kell távolítani a Uplay szoftvert a "Programok hozzáadása / eltávolítása" (Windows XP) / "Telepített programok" (Windows Vista és 7). Lehetséges, hogy a "Ubisoft GameLauncher" szoftver nem jelenik meg, ha már eltávolította.

2. Eltávolítása után kézzel kell törölni a maradék fájlokat a C: \ Program Files \ Ubisoft \ Ubisoft Game Launcher (32-bites Windows) vagy a C: \ Program Files (x86) \ Ubisoft \ Ubisoft játék Launcher (64-bites Windows) mappába. Kérjük, ne hagyja ki ezt a lépést, mert nagyon fontos!

3. Telepítse újra a Uplay szoftvert innen.

4. Próbálja meg törölni a HOSTS fájlt a C:\Windows\System32\drivers\etc

5. Ellenőrizze a csatlakozást.

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy a PlayON magyar weboldala is ún. "cookie"-kat, vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütik az oldal jobb és gyorsabb működését segítik elő. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.